A nivell intern, SEAE Consultoria i Planificació, aplica el coneixement i l'experiència en la gestió esportiva i en l'assessorament als ens locals, proporcionant actuacions de millora dels processos interns per assolir la qualitat en la gestió global d'un equipament. Amb aquesta finalitat, el treball que porta a terme SEAE, es concentra en diversos àmbits.
Auditoria de la Gestió
Des de 2007 s'han implantat una sèrie d'indicadors en els diferents àmbits de la gestió de les instal · lacions on té presència el Grup SEAE, que permeten avaluar l'evolució de la gestió i alhora comparar els resultats en períodes determinats d'un equipament o en altres del mateix grup. Aquest coneixement de la informació permet optimitzar i millorar el quadre de comandament integral cap a la consecució de la qualitat total del servei.
També s'apliquen eines i plataformes informàtiques de gestió de documents i arxius arribant a quadres de comandament integrals per a la gestió.
Qualitat integral
Com a resposta a la situació del mercat esportiu actual, cada vegada més experimentat i exigent, i com a única via de millora a llarg termini, es fa imprescindible parlar de qualitat integral en la gestió esportiva. La gestió de la qualitat es basa en una direcció per processos enfocats a aconseguir l'excel · lència i en definitiva, la satisfacció total del client i la seva fidelització.
La gestió per processos dóna més importància a les accions i no tant a la jerarquia organitzativa, és a dir, es gestiona integralment des de tots els departaments amb l'objectiu d'evolucionar constantment cap a una millora contínua de la qualitat. Amb això s'intenta disminuir despeses, facilitar la comunicació interna i agilitar tràmits per donar respostes ràpides i eficaces als nostres clients.
La implantació d'aquest sistema beneficia a l'abonat i, conseqüentment, a les empreses del Grup Seae.